Trendy urodowe na wiosnę 2019

Nie mamy wątpliwości, że najgorętsze trendy to te, które rodzą się na Instagramie i Pintereście! Serwisy stworzone do dzielenia się inspiracjami są dziś przestrzenią, w której powstają i rozwijają się najmodniejsze pomysły. Obserwując, co dzieje się w social mediach możemy prognozować, które trendy będą hitem nadchodzących miesięcy.

Trendy urodowe na wiosnę 2019

Neonowy zawrót głowy

Idziemy w ślad za blogerkami i malujemy paznokcie na mocne, neonowe kolory – idealnie komponują się z dodatkami w tych najmodniejszych odcieniach! Jeśli chodzi o kształt, bezapelacyjnie prowadzą migdałki. Rośnie także popularność najnowszego odkrycia, czyli manicure tytanowego. Do jego wykonania nie jest potrzebna lampa UV, a sam mani tworzy się, używając specjalnego pudru. W ostatnim czasie liczba wyszukiwań tego typu manicure wzrosła kilkukrotnie!

Efekt glow

Najmodniejszy makijaż jest naturalny i mocno rozświetlony. Stawiamy na błysk – perłowe, opalizujące cienie, iskrzące pomadki, brokat, ale przede wszystkim cerę z modnym efektem „glow”. Do łask wracają także bezbarwne błyszczyki, często z brokatem lub holograficznym efektem  - takie, jakie pamiętamy z lat 2000!

Ideał, do którego dążymy to „make up no make up”, co oznacza także zwiększony nacisk na pielęgnacje. W cenie nadal są kosmetyki naturalne i koreańskie, ciężkie podkłady zamieniamy na kremy BB, na policzki i usta nakładamy kosmetyki w kremie typu tint, brwi podkreślamy przezroczystymi żelami.

Rzęsy jak nowe

Sztuczne, przedłużane rzęsy powoli ustępują miejsca nowince rynkowej, która błyskawicznie skradła serca kobiet. Mowa oczywiście o liftingu rzęs, czyli metodzie, która unosi, wydłuża i wzmacnia naturalne rzęsy. Po takim zabiegu wyglądają jak przedłużone, a jednocześnie bardzo naturalnie. By mieć piękne spojrzenie, sięgamy też po tradycyjne metody – olejek rycynowy czy olej z pestek winogron lub pestek grejpfuta. Jeśli chodzi o brwi: zapomnij o mocnych, wykonturowanych w stylu sióstr Kardashian. Zamiast tego wybieramy naturalność: lekko zmierzwione, pełne brwi, które podkreślamy żelami do stylizacji.

Różnorodność w cenie

Ruch girl power prowokuje coraz większe zmiany w świadomości kobiet i producentów kosmetyków na całym świecie. Chodzi o to, by pokochać swoje ciało – coraz liczniejsze profile #bodypositive na Instagramie pokazują, że piękno może być definiowane na wiele sposobów. Nie musimy już za wszelką cenę ulegać kanonom urody – najważniejsze, by dobrze czuć się w swoim ciele! Zgodnie z tym trendem coraz częściej eksponujemy siwe włosy – były wyszukiwane na Pintereście 879% częściej!

 

Także producenci kosmetyków kolorowych chcą dotrzymać kroku zmianie społecznej: na rynku pojawia się coraz więcej odcieni podkładów, dostosowanych do każdego koloru skóry (z czego słynie Fenty Beauty Rihanny), na sklepowe półki trafia także więcej kosmetyków przeznaczonych dla mężczyzn – nie tylko pielęgnacyjnych, ale także do makijażu. Największe marki kosmetyczne nie boją się już zaangażować do swoich kampanii blogerów płci męskiej.

Jedno jest pewne – rok 2019 będzie rokiem, w którym przed rynkiem kosmetycznym staje ogromne wyzwanie: dostosowania się do zmieniającego się świata i oczekiwań konsumentów. Dla nas oznacza to z kolei większą dowolność w kreowaniu swojego wizerunku i czas, by pokochać siebie!

Pierwszy Dzień Wiosny: -30% na WSZYSTKO w Renee! Wiosna z Reneé: wszystkie odsłony kobiecości

Polecamy w tej kategorii