Czwarta edycja Konferencji „Moda a biznes”
Data publikacji:
W tym roku wydarzenie odbywa się pod skrzydłami Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, a partnerem jest studio fotograficzne GoPackshot.
Co aktualnie jest na fali w przemyśle modowym? Co trzeba wiedzieć, aby skutecznie funkcjonować w tym segmencie? Jak wystartować z nowym biznesem w branży mody? Odpowiedzi na te wszystkie pytania można odnaleźć na Konferencji „Moda a biznes”, która odbędzie się już niebawem w największym salonie Empik w Polsce mieszczącym się we wrocławskim DH Renoma. To jedyne takie cykliczne wydarzenie na Dolnym Śląsku, jedno z niewielu w Polsce, a listopadowy event odbywa się już po raz czwarty. Organizatorzy mają na celu propagowanie wiedzy o tej branży, a także promowanie idei i potrzeby ciągłego rozwoju. Chcą również przekonać, że moda to nie tylko dobry wygląd, lecz przede wszystkim szeroki segment gospodarki, w którym odnoszą sukcesy ci, którzy podążają za nowinkami związanymi z trendami, promocją i technologią w tym sektorze.
Listopadowa edycja wydarzenia została objęta patronatem Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, którego tegorocznym hasłem przewodnim jest „Biznes bez barier”. Stanowi to doskonałe dopełnienie idei spotkania- hasło to ma na celu uświadomienie, że wszystkie nasze doświadczenia, a także płeć, wiek, życiorys, czy narodowość może być cennym atutem w każdym biznesie.
Partnerem wydarzenia jest największe na Dolnym Śląsku i jedno z większych w Polsce studio fotograficzne GoPackshot obsługujące znaczących klientów z Polski i z zagranicy. GoPackshot realizuje sesje zdjęciowe na potrzeby sklepów internetowych w nowoczesny, dynamiczny sposób, reagując na światowe trendy w fotografii produktowej i modowej.
Konferencję otworzy Joanna Głowacka, właścicielka agencji SPOT Management, która opowie o partnerach listopadowej edycji, a także o idei samego wydarzenia. Podczas konferencji swoją wiedzą na temat różnych aspektów działalności w branży fashion opowiedzą znamienici prelegenci. Są to:
- Aleksandra Miernik, blogerka oraz studentka włoskiej Polimody: „Wydział Biznes w Modzie. Czy faktycznie potrzebny, aby zostać geniuszem biznesu w branży modowej?”
- Kasia Trocewicz, twórczyni niepospolitego ConceptStore Piece of k8: „Historia o ucieczce z sieciówki do mody odpowiedzialnej”.
- Roma Szafarek, makijażystka i stylistka znana z biznesowego i niezwykle profesjonalnego podejścia do swojej działalności: „Klient w biznesie modowym. Jak zrozumieć klienta oraz jak klient ma zrozumieć Ciebie?”
- Linda Parys, fotografka, art director, założycielka jednego z pierwszych w Polsce ConceptStore Fu-Ku: „Doświadczenie, czy wrażenie? Budowanie marki osobistej”.
Udział w konferencji jest bezpłatny. Konferencja rozpoczyna się o godz. 12.00 w części eventowej salonu Empik, 3 piętro, DH Renoma, ul. Świdnicka 40, Wrocław.
Szczegółowe informacje znajdziecie na stronie wydarzenia:
Może Cię zainteresuje
- Szerokie jeansy w stylu Lewandowskiej za maksymalnie 100 zł
- Jak nosić espadryle? Cztery stylizacje na lato 2024, które skompletujesz w sieciówkach
- Pięć sukienek na komunię 2024 dla 50-latek. Wybrałam za ciebie modele do 100 zł
- Co to jest Fendi? Poznaj lepiej jeden z najsłynniejszych domów mody na świecie
- Trzy modele sukienek ze sklepu Forseti, które 40-latki pragną mieć teraz w szafie
- Jak się ubrać na wesele w stylu boho? 8 pomysłów na stylizacje, które zrobią wrażenie