Bluzka damska Calvin Klein na wiosnę z krótkimi rękawami z okrągłym dekoltem z napisami
Marka odzieżowa Guess została stworzona w Los Angeles w 1981 roku przez czterech braci Marciano: Georgesa, Maurice'a, Paula. Bracia pochodzą z Francji, gdzie jeszcze w latach 70. założyli sieć sklepów pod szyldem MGA. Początkowo firma Guess produkowała ubrania z przetartego jeansu, który różnił się od tego prezentowanego przez konkurentów delikatnością i jasnym odcieniem. Kolekcje odniosły sukces, ale między braćmi pojawiły się pierwsze nieporozumienia. Podczas gdy Georges uważał, że produkty marki powinny być sprzedawane w ekskluzywnych sklepach, jego bracia planowali wprowadzenie kolekcji Guess do marketów np. KMart. Georges Marciano postanowił odejść ze spółki. W latach 80. Guess był jednym z najpopularniejszych producentów i dystrybutorów jeansów na świecie, a przy tym pierwszym, który lansował ich designerskie kolekcje. Początkowo produkcja dotyczyła mody damskiej, jednak już w 1983 roku powstały pierwsze linie jeansów męskich. Rok później na rynku pojawiły się zegarki Guess w kolekcji „Guess Steel” i „Guess Collection”. W tym samym czasie ukazała się również linia ubranek dla dzieci, „Baby Guess”, która dziś nosi nazwę „Guess Kids”. W latach 90. pojawiła się marka Guess Home, w ramach której sprzedawane były między innymi designerskie ręczniki łazienkowe oraz pościel pakowana w innowacyjny sposób w pokrowiec z tego samego materiału, dzięki czemu klientom łatwo było sprawdzić wzór. Działanie Guess Home zakończono wraz z nadejściem nowej dekady. Wiązało się to z kłopotami finansowymi spółki. Na horyzoncie pojawiła się poważna konkurencja, czyli denimowi giganci tacy jak Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Gap. Osłabła zarówno popularność marki Guess, jak i jej pozycja na nowojorskiej giełdzie. Guess podniósł się na początku XXI wieku, po zaproponowaniu nowej polityki. Pojawiły się linie o szerokim asortymencie, których głównymi odbiorcami stali się młodzi dorośli. Twarzą nowych kolekcji została dziedziczka fortuny, Paris Hilton. W kolejnych latach produkty marki Guess zostały również wprowadzone do sklepów wyprzedażowych. Równocześnie pojawiła się luksusowa marka Guess'a, Marciano, początkowo dedykowana kobietom, a od 2006 również mężczyznom.
Szczegóły produktu:
- Kategoria: bluzki damskie
- Pora roku: wiosna
- Dekolt: okrągły
- Wzór: napisy
- Długość rękawa: krótki rękaw
- Dodatki: bez dodatków
- Materiał: bawełna
- Styl: młodzieżowy
Podobne produkty
-
-6%
Bluzka damska Puma bawełniana klasyczna
XS | S | M | L -
-56%KOD -15%
Bluzka damska z napisami
S | M -
Bluzka damska Adidas
XS | S | M | L -
Bluzka damska United Colors Of Benetton czarna z okrągłym dekoltem z krótkimi rękawami
XS | S -
Bluzka damska Puma z krótkimi rękawami z napisem z okrągłym dekoltem
XS | S | M | L | XXL
Inne bluzki damskie od Calvin Klein
-
-14%KOD -25%
Bluzka damska biała Calvin Klein z okrągłym dekoltem z krótkimi rękawami bawełniana
XS | S | L -
-13%KOD -20%
Bluzka damska Calvin Klein z długim rękawem
XS | S | M | L | XL | XXL -
-37%
Bluzka damska czarna Calvin Klein z krótkim rękawem bawełniana z okrągłym dekoltem na wiosnę
XS -
Bluzka damska Calvin Klein - vangraaf
XS -
-30% Nowe
Bluzka damska Calvin Klein - Gomez Fashion Store
XS | S | M | L | XL | XXL -
Nowe
Bluzka damska Calvin Klein - Peek&Cloppenburg
XS | S | M | L -
-14%KOD -25%
Bluzka damska Calvin Klein z okrągłym dekoltem z bawełny
XS | S | M | L | XL -
KOD -20%
Bluzka damska Calvin Klein czarna jesienna casual z długim rękawem
XS | S -
Nowe
Bluzka damska Calvin Klein - vangraaf
XS | S | M | L -
Nowe
Bluzka damska Calvin Klein - Gomez Fashion Store
XS | S | M | L | XL