II edycja "Domodi Winter Session" już za nami!
Data publikacji:
Druga, zimowa edycja wydarzenia odbyła się 20 stycznia w Warszawie, a jej motywem przewodnim były słowa. Tematyka była nieprzypadkowa, gdyż tego samego dnia miała miejsce premiera najnowszej publikacji domodi.pl, jaką jest Słownik mody, a wraz z nim ponad 200 słów związanych z branżą fashion.
To właśnie o wyrazach, widzianych z wielu perspektyw, opowiadały po kolei:
Anna Skuta i Weronika Tumaszyk z domodi.pl, które w swoim panelu przybliżyły siłę słów na Instagramie, czyli jak pisać w mediach społecznościowych, żeby użytkownicy chcieli to czytać. Następnie, Sandra Kotarska z domodi.pl opowiedziała o słowach-kluczach w efektywnym prowadzeniu bloga, a Antonina Lasota - fotografka, zdradziła kilka tajników związanych z flat lay’ami i idealną kompozycją zdjęcia przeprowadzając warsztat fotografii.
Wydarzenie odbyło się w klimatycznej przestrzeni OCHO i miało zamkniętą formułę. Zaproszonych na nie zostało 17 influencerek, które aktywnie uczestniczyły w networkingu i towarzyszących mu warsztatach.
Partnerem wydarzenia był Stock Polska, producent m.in. Stock Prosseco Treviso, które uświetniło wydarzenie.
“Domodi Session” to nazwa, pod którą kryją się kwartalne spotkania organizowane przez platformę modową domodi.pl. Przyjmują one formę rozważań w przyjacielskim gronie, a główną tematyką są kobiety i to, co dla kobiet najważniejsze: bezpieczeństwo, akceptacja, zrozumienie. Ich celem jest promocja otwartości w relacjach oraz stworzenie platformy do rozmów o życiu i otaczającym kobiety świecie.
Może Cię zainteresuje
- Wybieram najlepsze jeansy dla 50-latek. Króluje jeden fason, ale możliwości jest więcej
- Są wygodne i eleganckie. To najmodniejsze czółenka na słupku na wiosnę 2024
- Dzięki Dodzie już wiadomo, jaka kurtka będzie hitem wiosny. Nie chodzi o ramoneskę
- Marynarka damska w kratę w stylizacjach 2024. Zdziwisz się, do jak wielu rzeczy pasuje
- W roli głównej: moda dla 50-latki. Te stylizacje na wiosnę 2024 sprawią, że pobiegniesz na zakupy (ZDJĘCIA)
- Szybko znikają ze sklepów. Torebki w stylu Michaela Korsa za 200 zł to hit