Event Domodi – Autumn Session 2019. Cykl spotkań o kobietach i dla kobiet

Za nami pierwszy event z cyklu “Domodi Session”. To zupełnie nowa odsłona spotkań dla kobiet. Jesienna edycja wydarzenia odbyła się we Wrocławiu, a towarzyszyło jej hasło: ZMIANY. Dlaczego akurat to słowo znalazło się na pierwszym planie? 

Event Domodi – Autumn Session 2019. Cykl spotkań o kobietach i dla kobiet

“Domodi Session” to nazwa, pod którą kryją się kwartalne spotkania organizowane przez platformę modową Domodi.pl. Przyjmują one formę rozważań w przyjacielskim gronie, a główną tematyką są kobiety i to, co dla kobiet najważniejsze: bezpieczeństwo, akceptacja, zrozumienie. Ich celem jest promocja otwartości w relacjach oraz stworzenie platformy do rozmów o życiu i otaczającym kobiety świecie. 

Zależało nam, żeby stworzyć wyjątkową i przyjacielską przestrzeń, która pozwoli na swobodną wymianę wiedzy oraz doświadczeń. Poruszane tematy dotyczą nie tylko biznesu, ale dotykają też osobistych problemów i potrzeb twórców - mówi Agnieszka Ozga, organizatorka z ramienia Grupy Domodi. 

Pierwsza, jesienna edycja wydarzenia odbyła się 28. sierpnia we Wrocławiu, a jej motywem przewodnim były zmiany. To właśnie o nich opowiadały po kolei: Martyna Głowińska z Domodi.pl, która w swoim panelu przedstawiła rebranding oraz redesign Domodi.pl. Edyta Zając, psycholog oraz trener, opowiedziała o psychicznym przygotowaniu do zmian w życiu, a Anna Skuta, Brand Manager oraz Marketing&Social Media Manager - uświadomiła uczestniczki jakie zmiany zaszły w użytkowaniu Instagrama.

Wydarzenie odbyło się w przestrzeni kulinarnej Warsztat - food&garden i miało zamkniętą formułę. Zaproszonych na nie zostało kilkanaście influencerek, które aktywnie uczestniczyły w networkingu i towarzyszących mu warsztatach. O dobrą zabawę i niezapomnianą atmosferę zadbały dobrze wszystkim znane marki:  Lubelska oraz Stock Prosecco Treviso, producent Stock Polska. Zestaw gadżetów dla uczestniczek wydarzenia przekazała polska marka odzieżowa Greenpoint, która na rynku istnieje już od 1992 roku. Firma może pochwalić się 149 salonami stacjonarnymi w całym kraju, ale jej aktualne kolekcje, dedykowane nowoczesnym, aktywnym zawodowo kobietom, można też znaleźć w Domodi. Bony podarunkowe przygotował sklep Tatuum, łączący w swojej ofercie modne trendy z ponadczasową klasyką oraz Bohomoss – marka kochanych przez Polki piżamek i szlafroków, w DNA której wpisana jest zmysłowa swoboda i luksus. Z kolei Organique nie tylko podarował gościom “Domodi session” zestawy kosmetyków naturalnych Bloom Essence, ale też zadbał o ich dłonie, przygotowując rytuał peelingu i nawilżenia. 

Kolejna, zimowa edycja “Domodi Session” już niebawem, a wszystkie informacje dostępne są na stronie www.domodi.pl.

Koreański hit w naszej kosmetyczce: krem ze śluzu ślimaka! Jakie ma właściwości i zastosowanie? Wywiad z Karoliną Maras: Jak być Grace Kelly w 2019 roku i nadal pozostać sobą

Polecamy w tej kategorii