Listonoszka Guess na ramię elegancka średniej wielkości matowa
Marka odzieżowa Guess została stworzona w Los Angeles w 1981 roku przez czterech braci Marciano: Georgesa, Maurice'a, Paula. Bracia pochodzą z Francji, gdzie jeszcze w latach 70. założyli sieć sklepów pod szyldem MGA. Początkowo firma Guess produkowała ubrania z przetartego jeansu, który różnił się od tego prezentowanego przez konkurentów delikatnością i jasnym odcieniem. Kolekcje odniosły sukces, ale między braćmi pojawiły się pierwsze nieporozumienia. Podczas gdy Georges uważał, że produkty marki powinny być sprzedawane w ekskluzywnych sklepach, jego bracia planowali wprowadzenie kolekcji Guess do marketów np. KMart. Georges Marciano postanowił odejść ze spółki. W latach 80. Guess był jednym z najpopularniejszych producentów i dystrybutorów jeansów na świecie, a przy tym pierwszym, który lansował ich designerskie kolekcje. Początkowo produkcja dotyczyła mody damskiej, jednak już w 1983 roku powstały pierwsze linie jeansów męskich. Rok później na rynku pojawiły się zegarki Guess w kolekcji „Guess Steel” i „Guess Collection”. W tym samym czasie ukazała się również linia ubranek dla dzieci, „Baby Guess”, która dziś nosi nazwę „Guess Kids”. W latach 90. pojawiła się marka Guess Home, w ramach której sprzedawane były między innymi designerskie ręczniki łazienkowe oraz pościel pakowana w innowacyjny sposób w pokrowiec z tego samego materiału, dzięki czemu klientom łatwo było sprawdzić wzór. Działanie Guess Home zakończono wraz z nadejściem nowej dekady. Wiązało się to z kłopotami finansowymi spółki. Na horyzoncie pojawiła się poważna konkurencja, czyli denimowi giganci tacy jak Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Gap. Osłabła zarówno popularność marki Guess, jak i jej pozycja na nowojorskiej giełdzie. Guess podniósł się na początku XXI wieku, po zaproponowaniu nowej polityki. Pojawiły się linie o szerokim asortymencie, których głównymi odbiorcami stali się młodzi dorośli. Twarzą nowych kolekcji została dziedziczka fortuny, Paris Hilton. W kolejnych latach produkty marki Guess zostały również wprowadzone do sklepów wyprzedażowych. Równocześnie pojawiła się luksusowa marka Guess'a, Marciano, początkowo dedykowana kobietom, a od 2006 również mężczyznom.
Szczegóły produktu:
- Kategoria: listonoszki
- Rodzaj torebki: na ramię
- Dodatki: bez dodatków
- Styl: elegancki
- Wielkość torebki: średnie
- Wzór/Faktura: matowe
Podobne produkty
-
-35%Znajdź podobne351.49 zł 539.99 zł*
Listonoszka Tommy Hilfiger matowa
-
Znajdź podobne49.99 zł
Listonoszka Sinsay na ramię skórzana bez dodatków elegancka
-
-10%Znajdź podobne305.99 zł 339.99 zł*
Listonoszka Liu Jo na ramię średnia
-
Znajdź podobne849.99 zł
Listonoszka Red Valentino średnia czarna elegancka
Inne listonoszki od Guess
-
-30%Znajdź podobne319.99 zł 459.99 zł*
Listonoszka Guess - eobuwie.pl
-
-27%Znajdź podobne379.99 zł 522.49 zł*
Listonoszka Guess średniej wielkości młodzieżowa matowa
-
-27%Znajdź podobne349.95 zł 479.95 zł*
Listonoszka Guess wakacyjna średniej wielkości skórzana
-
-50%KOD -10%Znajdź podobne399.99 zł 799.99 zł*
Listonoszka Guess matowa skórzana elegancka
-
-40%Znajdź podobne249.99 zł 419.99 zł*
Listonoszka Guess młodzieżowa średniej wielkości czarna z nadrukiem
-
-36%Znajdź podobne349.00 zł 549.00 zł*
Listonoszka Guess różowa bez dodatków średniej wielkości z nadrukiem na ramię
-
-14%Znajdź podobne359.99 zł 419.99 zł*
Listonoszka Guess elegancka
-
-21%Znajdź podobne399.99 zł 503.49 zł*
Listonoszka Guess - MODIVO
-
-31%Znajdź podobne479.95 zł 699.95 zł*
Listonoszka Guess bez dodatków na ramię skórzana
-
-25%Znajdź podobne299.99 zł 399.99 zł*
Listonoszka Guess niemieszcząca a4 matowa